Když se řekne SEO, tak asi hned každému nedojde o čem je řeč. Hned na začátek je nutné říct, že se jedná o proces, který zaujme především majitele internetových stránek.
SEO je zkratka odvozena z anglického Search Engine Optimization a v překladu optimalizace pro vyhledávače. V praxi jde o proces, který pomáhá zviditelnění www stránek ve vyhledávačích a díky tomu také zvyšuje jejich návštěvnost.
A teď, když víme, co to znamená, tak vás určitě bude zajímat jak na SEO optimalizaci?
Kompletní optimalizace webu slouží tedy k zlepšení přístupu webu ve vyhledávačích, zvýšení návštěvnosti, zapamatovatelnost vaší značky.
Samotná optimalizace probíhá po domluvě s majitelem či provozovatelem webových stránek a začíná analýzou klíčových slov a SEO analýzou. Následně dojde k návrhu úpravy webových stránek a po odsouhlasení majitelem či provozovatelem i k samotné realizaci úprav.
Součástí zpracování je také nastavení individuální dlouhodobé strategie, aby optimalizace splnila svůj účel co nejefektivněji. Následně přicházejí na řadu takové nástroje jako linkbuilding, pravidelné měsíční reporty, zhodnocení výsledků.
Součástí SEO je také copywriting, které obsahem jsou PR články, SEO články, texty určené přímo na web.
Webové stránky jsou vizitkou každé firmy či soukromé osoby a kvalitní provedení je důležité. Kromě kvalitního obsahu i dalšího nastavení webu hraje důležitost zviditelnění pomocí nástrojů SEO. Jedině tímto způsobem se vaše stránky dostanou na první místa ve vyhledávačích jako Google a Seznam.
Díky zviditelnění se k vám dostane více návštěvníků, kteří jsou také v případě prodeje produktů a služeb i vašimi budoucími zákazníky.
Profesionální SEO vám umožní dostat vaše stránky do popředí a také vaší značku, která tak bude snadněji zapamatovatelná. Profesionalita vašich stránek je tedy podmíněna i kvalitním SEO.